Geen categorie

Groenteboer

De groenteboer staat er wellicht bekend om dan hij op de markt staat te schreeuwen. Echter zien we ook steeds meer groenteboeren online gaan. Aangezien er ook steeds meer vraag is naar het bestellen van groente online zullen deze er ook steeds meer gaan komen. Voor deze bedrijven is het een mooi moment om te kiezen voor de chatfunctie van Chatkracht.  

Chatkracht helpt organisaties online maximaal bereikbaar te zijn voor hun afnemers waardoor maximale sales en klanttevredenheid kan ontstaan. De chatspecialisten zorgen ervoor dat de eerste reactie binnen 30 seconden is verstuurd naar de klant. Dit geldt ook in de avonduren tot 21:00 uur en in de weekenden, op zaterdag van 10:00 – 17:00 uur en op zondag van 12:00 -17:00 uur.  

Er kunnen vragen binnenkomen van mensen die benieuwd zijn naar de verschillende groentes. Doordat de groenteboer in de beginfase van het traject een kenniscentrum invult beschikken de chatspecialisten al over een boel informatie. De klant kan hiermee dan geholpen worden. Ook zullen er vragen binnen komen over de levertijden. Wellicht willen sommige klanten weten wanneer de groenteboer een keer fysiek ergens weer komt te staan. Al dit soort vragen kunnen de chatspecialisten behandelen. Deze vragen zullen dus niet meer bij de groenteboer komen.  

Al met al kan de online groenteboer de bereikbaarheid dus vergroten door middel van een chat functie van Chatkracht. Hierdoor heeft de groenteboer zelf tijd voor andere zaken die wellicht voorrang hebben op de klantenservice. De vragen die niet direct door de chatspecialist behandeld kunnen worden zullen alsnog doorgestuurd worden naar de groenteboer. Echter zijn de vragen dan al gefilterd en staan alle vragen bij elkaar met de contactgegevens. Het kost dan al weer een stuk minder tijd om deze te informeren.  

Al met al is de chatfunctie van Chatkracht een investering die zich al snel terugbetaald.  

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *